جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۴۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
با كاشت بیش از 35 هزار اصله درخت صورت گرفت/

ايجاد پرچين سبز در حاشيه معابر بزرگراهي منطقه 22

اداره فضاي سبز حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه 22، در آستانه فرا رسيدن سال جديد نسبت به كاشت بيش از 35 هزار اصله درخت در حاشيه معابر بزرگراهي محدوده شمال غرب تهران اقدام كرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه در اين باره گفت: « با شروع فصل زمستان و فرا رسيدن فصل مناسب براي كاشت انواع درخت و درختچه ، عمليات كاشت 15 هزار اصله سرو خمره اي بصورت پرچين در رفيوژهاي حاشيه كندور بزرگراه آزادگان از سوي اداره فضاي سبز منطقه 22 آغاز شده است. همزمان با اين عمليات، كاشت 20 هزار سرو خمره اي ديگر نيز در رفيوژ و كندرو بزرگراه شهيد خرازي در جريان است تا بزرگراه هاي اين منطقه با نماي سبز جديدي به استقبال بهار سال 93 بروند. »

شهردار منطقه 22 با اعلام اينكه كاشت بيش از 3 هزار اصله انواع درخت تنومند شامل چنار ،كاج تهران و سرو نيز در جنوب بزرگراه شهيد خرازي حدفاصل آزادشهر تا پل كن و بزرگراه آزادگان نيز آغاز شده و با جديت ادامه دارد افزود: « اين اقدام در راستاي افزايش سرانه فضاي سبز، رفع آلودگي هاي زيست محيطي با استفاده از گسترش فضاي سبز همچنين ايجاد نما و پرچين سبز در حاشيه معابر بزرگراهي از 15 بهمن ماه در پهنه ي شمال غرب تهران آغاز شده و تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد. پيش تر عمليات آبرساني عرصه هاي مورد كاشت نيز انجام شده است. »

 
برچسب ها: منطقه 22
نظر شما